تصویر ثابت

بازاریابی اینترنتی ، تبلیغات محیطی و مجازی ، تجاری سازی و برندینگ

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ (digital marketing) به استفاده از رسانه‏ های جدید دردنیای تجارت اطلاق میشود که این بازاریابی دیجیتال بسیار به اینترنت وابسته می باشد و نام دیجیتال مارکتینگ را به خود گرفته است. در واقع می توان گفت به تمام فعالیتهایی که به منظور تبلیغ محصول، خدمات، برندها و بررسی رفتار مشتری در بستر اینترنت صورت میگیرد دیجیتال مارکتینگ گفته می شود. اگر بخواهیم دیجیتال مارکتینگ را با بازاریابی سنتی مقایسه کنیم، در واقع برخلاف بازاریابی سنتی، در دیجیتال مارکتینگ مشتریان بیشترین اهمیت را دارند به همین منظور شرکت ها با استفاده از ابزارهای مختلف مانند وب سایت، ایمیل، موبایل، شبکه های اجتماعی سعی در تحلیل رفتار مشتری می کنند تا تبلیغات خود را در زمان مناسب و بر روی طیف وسیعی از کاربران منتشر نمایند تا در نتیجه بتوانند بهترین بازخورد را دریافت نمایند.
  • بازاریابی درونگرا یا جاذبه ای
  • بازاریابی چریکی
  • بازاریابی ویروسی
  • بازاریابی ایمیلی
  • بازاریابی در شبکه های اجتماعی  و بازاریابی محتوا

بازاریابی اینترنتی گام به گام با مشتری در حرکت است!

مزیت دیجیتال مارکتینگ ارزان و دسترس بودن و 24 ساعته بودن است. همچنین به دلیل خاصیت دروانگرا بودن روش های Digital Marketing ، بازاریابی اینترنتی می تواند در بسیاری از مواقع در کسب و کارهای مختلف موفق عمل کند و نتیجه موثر ایجاد نماید.
53%

بازاریابی با استفاده از موتورهای جستجو

در این روش با استفاده از تکنیک‏های طراحی سایت و سئو سعی در بهبود جایگاه سایت مورد نظر دارند تا با ارتقا جایگاه سایت در نتایج جستجو و قرار گرفتن در صفحه اول کاربران سریعتر و راحت تر به سایت دسترسی داشته باشند. بهینه سازی به دو صورت بهینه سازی داخلی و بهینه سازی خارجی است. در بهینه سازی داخلی شامل کاربرد درست کلمات کلیدی، لینک‏های داخلی و کلاً بر طراحی سایت دلالت دارد. اما بهینه سازی خارجی مانند لینک‏هایی است که به سایت شما داده می شود.

بیشتر بدانید
50%

بازاریابی با استفاده از شبکه‏ های اجتماعی

در این روش که با استفاده از نرم افزارهای ارتباط جمعی نظیر فیسبوک، تلگرام، g+ و ... می باشد صورت میگیرد در این بازاریابی هدف شناساندن برند و خدمات خود به انسان ها و ارتباط و تعامل بیشتر با مخاطبان و بالفعل کردن مشتریان بالقوه و وفادار کردن این کاربران می باشد.

بیشتر بدانید
53%

بازاریابی محتوایی

این نوع از بازاریابی در تلاش برای ارائه محتوایی است که بتواند با کمترین و مناسب ترین کلمات بهترین و عمیق ترین تأثیر را بر مخاطبان گذاشته و از طریق درگاه و کانال های ارتباط جمعی کاربران به نشر این محتوا بپردازند و مشتریان را به سمت وب سایت شما هدایت کند.

بیشتر بدانید
51%

بازاریابی در موتورهای جستجو

بازاریابی از طریق موتورهای جستجو به دو نوع سئو و به ازای هر کلیلک می باشد. که در سئو مربوط به طراحی مناسب سایت می باشد اما تبلیغات کلیکی مبلغی به موتورهای جستجو پرداخت می کنید و سایت شما در قسمت تبلیغات نمایش داده خواهد شد و به ازای هر کلیلکی که کاربر پس از جستجو در موتورهای جستجو بر روی تبلیغات شما کلیک میکند هزینه محاسبه میگردد.

بیشتر بدانید

تبلیغات در شبکه های مجازی

مدیریت شبکه و محتوا
بایستی شبکه های اجتماعی که موثرترین و به هدف شما نزدیک است انتخاب شوند.
بیشتر بدانید
بیشترین مخاطب و بازدهی
شبکه های اجتماعی که عام هستند و بیشترین مخاطب را دارند.
بیشتر بدانید

ارتباط با ما

شما می توانید برای مشاوره با ما در ارتباط باشید.

مشاوره رایگان برای تمامی مشتریان عزیز